View unanswered posts | View active topics It is currently Thu Oct 28, 2021 2:03 pm

Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
 Mahjongturnering 
Author Message
Styrelsen Göteborg

Reply with quote
Post Re: Mahjongturnering
Jag hälsar att koff^2 också har tillgång till lokal i sin hyresrätt. Denna kostar 300kr att låna för en helg. Det finns också tillgång att hyra ett fyrabäddsrum för 500kr alldeles i närheten. Lokalen ligger precis i närheten till spårvagnen, i Mölndal.

Wed Aug 27, 2008 11:25 pm
Profile
Registrerad användare

Reply with quote
Turneringen var mycket kort varsel och jag hade redan två turneringar i en månad. Vänligen nästa gång ut tidigare. I Göteborg turnering finns bara på er sida, men inte i turneringen kalender. Om du vill att många människor, så ska du för det var.

Ernest Glaser har bett mig att skriva till dig eftersom han inte exakt känner till hans rum, du har ett resultat listan eller han kan skicka mig. Din nått mig på alexander.doppelhofer@noel.gv.at

Fly

Thu Aug 28, 2008 1:12 pm
Profile
Styrelsen Göteborg Styrelsen Förbundet

Reply with quote
tänkte att vi försöker strukturera upp det lite grann så inte allt rinner ut i sanden igen, se under viewforum.php?f=2

---

Flydragon: I think the results from Uppsala will be posted somewhere around here soon, so far I haven't seen them either.

The Gothenburg tournament is not in the calendar yet due to lack of planning on our part, we'll try to get things on track.. it'll be there soon. But so far there is still about three months to go.

Also, feel free to write in English, I think that'll be easier for everyone. There isn't much point to keep everything in english, but English posts and topics are ok if non-Swedes are interested :)

Fri Aug 29, 2008 1:09 am
Profile
Registrerad användare

Reply with quote
Ok, I´ll keep writing in english then. ;3

Then lets scrap the idea of having the tournament in Wizard-Games. I think we can have the Tournament in Koffkoff´s place! It lies in Mölndal as far as I know. Am I wrong Koffkoff? As cheap as possible!

Sun Aug 31, 2008 12:06 am
Profile
Reply to topic   [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4