Author |
Message |
Jonas
Styrelsen Göteborg Styrelsen Förbundet
Joined: Wed Feb 20, 2008 4:30 pm Posts: 487 Location: Göteborg
|
 Kai's kattcon-bilder
Som rubriken säger, bilder från kattcon:
kai, du kan ju skriva nån liten text att lägga upp bland nyheterna på förstasidan om du vill :)
|
Thu Aug 07, 2008 4:15 pm |
|
 |
Robin
Styrelsen Göteborg
|
 Re: Kai's kattcon-bilder
Det ser ut som om det är hemma hos något. Sådär lagom mysigt och något asiatiskt inspirerat ;^)
_________________ Grundaren anno 2008 Göteborgs Mahjong-Sällskap
|
Thu Aug 07, 2008 4:34 pm |
|
 |
Zanthrophia
Registrerad användare
|
Nu får någon lära mig hur jag gör för att lägga upp texter på första sidan i så fall, för det vet jag inte hur jag gör. :3
Förstaprisdeltagaren var Anders Larsson, killen på bild nr 2. Andrapristagaren är Jimmy Rajden på bild nr 4 och tredjepristagaren är Patrik Andersson på bild nr 3.
Det var ett mycket mysigt konvent med näst intill 90 betalande besökare (notera att det var fler besökare) och utav dessa fick vi tre stycken som kunde delta på en trevlig Mahjong-turnering! Det fanns fler som var intresserade och hade deltagit tidigare under dagarna, men som dock hade hinder i form av andra arrangemang. Jag fick fylla ut med mig själv för att vi skulle bli ett fullt spel.
Angående lokalen så är det en form av ungdomsverksamhet som försigår där i vanliga fall och just här, på andra våningen av byggnaden (en gammal biograf en gång i tiden), satt vi i den stämningsfulla lokalen och hade vår lilla turnering. Ni som kan nästa år får ta o följa med tycker jag! :3
|
Thu Aug 07, 2008 11:24 pm |
|
 |
Robin
Styrelsen Göteborg
|
Gör förresten precis samma sak varje gång. Superenkelt. Copy paste och byt ut adresserna ;^) Första adressen ska vara forumets adress uppe i adressfältet. Sedan de tre övriga är bildadresser. Högerklick på bild, kopiera bildadressen och klistra in mellan " " Busenkelt :^)
|
Tue Aug 12, 2008 2:05 am |
|
 |
Jonas
Styrelsen Göteborg Styrelsen Förbundet
Joined: Wed Feb 20, 2008 4:30 pm Posts: 487 Location: Göteborg
|
ptja, busenkelt för dig, men för närvarande är det bara du och jag som får upp edit-länkarna... är det några fler som vore intresserade av att skriva där så är det rätt lätt att fixa?
|
Wed Aug 13, 2008 1:09 am |
|
 |
Robin
Styrelsen Göteborg
|
ops sorry, trodde att Kai hade samma behörighet
|
Wed Aug 13, 2008 8:45 am |
|
 |
Zanthrophia
Registrerad användare
|
Ingen fara, jag kan väl få det visat för mig när vi ses nån gång?
|
Tue Aug 19, 2008 1:43 pm |
|
|