View unanswered posts | View active topics It is currently Sun Nov 17, 2019 5:28 pm

Reply to topic  [ 12 posts ]  Go to page Previous  1, 2
 Bestämma nya mahjongträffar 
Author Message
Registrerad användare

Reply with quote
Post Re: Bestämma nya mahjongträffar
En idee , ja nu tjatar jag igen, är att någon som kan det skicka ut en förfrågan om intresse med vanligt mail till alla medlemar, även de som anmält intresse men bara dykt upp en eller två ggr.

Sat Apr 26, 2008 10:11 pm
Profile
Styrelsen Göteborg

Reply with quote
Post Re: Bestämma nya mahjongträffar
Får fundera på det där, om inte så får det bli ett styrelsebeslut. Eller om någon eldsjäl har lust att dra igång kurs. Det krävs ju en del, både tid och kunskap. Jag kanske skulle kunna höra med medborgarskolan om de skulle kunna stå för lokal och reklam. Dessvärre blir det de som får betalning förståss. (förutom kursledaren som får lön).
Praktiska frågor som man kan fundera på; Om man skulle använda sig av ABF, vad kostar det i så fall? Vem vill stå för kursen? Ska vem som helst kunna stå för kursen, eller ska det vara någon som är medlem? Hur ska upplägget se ut? Ska föreningen tjäna något eget på det? Deltagaravgifter? Sommarkurs? Höstkurs?
Kommer kolla lite i min kalender och se när vi kan ordna med styrelsemöte. Tror att det är dags att ha ett.

Sun Apr 27, 2008 2:15 pm
Profile
Reply to topic   [ 12 posts ]  Go to page Previous  1, 2