Author |
Message |
Robin
Styrelsen Göteborg
|
 Re: Lincon '09
Allt har blivit ordnat med Lincon. Biljetter fixade och poänghänder utskrivna. Vad finns det mer att tänka på?
Mike, du hade väl en schysst pump som var elektisk eller hur var det?
_________________ Grundaren anno 2008 Göteborgs Mahjong-Sällskap
|
Wed May 20, 2009 2:43 am |
|
 |
NiXZe
Registrerad användare
Joined: Sun May 04, 2008 3:59 am Posts: 9 Location: Uppsala
|
Så Konventet lider mot sitt slut, jag vet forfarande inte vad min server bråkar för men, länken i min Signatur kommer inehålla bilder, gå upp ett steg och sedan in 09 mappen, vet inte hur strukturen där kommer se ut, men det kommer bli en del.
Förhoppnings vis kommer det även fler inlägg som är mer intelligent än detta någon gång efter att jag sovit ^_^
_________________ "Mike: -Vill du vara med och spela?, Jag: -Nej -||-, Jag: -Nej -||-, Jag: -Under andra omständigheter, men inte just nu -||-, Jag: -Ja varför inte -||-, Jag: -Ja absolut." /LinCon 08 Bilder:
|
Sun May 24, 2009 8:16 am |
|
 |
Robin
Styrelsen Göteborg
|
aHA! Det är du.
_________________ Grundaren anno 2008 Göteborgs Mahjong-Sällskap
|
Mon May 25, 2009 12:45 am |
|
 |
Sonja
Registrerad användare
|
Oh my god, Nisse, jag ser ju nästan vettig ut på bilderna! Hur lyckas du?
Och ååh, Cthulhu!! *krama luft*
|
Tue May 26, 2009 5:48 pm |
|
 |
NiXZe
Registrerad användare
|
Jag tror jag lyckas ta en massa kort när ingen tror att de tas, men det finns även många misslyckade. på tal om Cthulhu, måste se om Fred tog med den till huvud kontoret 
_________________ "Mike: -Vill du vara med och spela?, Jag: -Nej -||-, Jag: -Nej -||-, Jag: -Under andra omständigheter, men inte just nu -||-, Jag: -Ja varför inte -||-, Jag: -Ja absolut." /LinCon 08 Bilder:
|
Tue May 26, 2009 9:46 pm |
|
 |
NiXZe
Registrerad användare
|
 Infogade bilder
Nu har jag äntligen verkligen vaknat till liv efter konventet, det är nästan farligt att ha semester, man tillåter sig själv att bli slö, nästan för slö. men nu efter nästan 2 dygns sömn så börjar jag känna mig som en människa igen, tänkte infoga bilderna direkt från turneringen här för de som inte orka blädra igenom alla suddiga avbildningar på min sida... Den post är fri att ändra av Mods. efter eget tycke.
Resultat:
1:a pristagaren Stefan T:
2:a pristagaren Fritte får kram av Mike (fler bilder av Mikes krammar finns på sidan)
3:e pris Fred (wastaz på forumet, Space Hamsters blev iaf 1:a i Rockband *yay* ^_^)
Närbild på 1:a priset
Det saknas dock ett namn på Resultaten, vart tog det vägen?:
|
Wed May 27, 2009 1:06 am |
|
|