View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Sep 24, 2018 5:41 pm

Reply to topic  [ 3 posts ] 
 SM 2015 
Author Message
Styrelsen Förbundet

Reply with quote
Post SM 2015
Efter senaste SM bestämdes att nästa SM ska hållas i Malmö, 14:e -15:e Mars +/- en vecka. Boka in det!

Jag och Moa har börjat arrangera lite men fler arrangörer/domare behövs.

Mon Oct 06, 2014 11:29 am
Profile
Styrelsen Förbundet

Reply with quote
Post Re: SM 2015
Lokal är i princip redan bokad. Jag ska kolla på den nu på söndag eller måndag för att se så att det blir bra. Vi siktar på helgen 14-15 mars, och att det blir sex rundor på två timmar var. Kom gärna med åsikter och förslag om allt möjligt, än så länge går mycket att påverka. Lokalen är nyöppnade Spelens Hus.

Som det ser ut nu är jag den enda från Svenska Mahjongförbundet som är aktiv i Malmö. Jag jobbar på att starta upp en grupp MCR-mahjongspelare som både vill vara med och tävla i mars och hjälpa till. Men det här betyder att det kommer behövas rätt så mycket hjälp inför turneringen från mahjongspelare även utanför Skåne. Om du känner att du kan hjälpa till med något särskilt så är det varmt välkommet, och är du sugen på att vara domare så går det säkert att ordna fram regelhäfte och en snabbkurs. :)

Wed Oct 08, 2014 9:34 am
Profile
Styrelsen Göteborg

Reply with quote
Post Re: SM 2015
Det låter ju jättebra så långt!

Jag har länkat turneringssidan under 'turneringar' på både svenska och engelska här på hemsidan samt lagt in en liten uppdatering på Göteborgs-sällskapets facebooksida.

Mon Oct 13, 2014 7:04 pm
Profile
Reply to topic   [ 3 posts ]